Sunday, July 4, 2010

Piagam Pelanggan


PIAGAM PELANGGAN
KAMI WARGA PENDIDIK SEKOLAH KEBANGSAAN PALONG 8 (F) DENGAN PENUH TEKAD DAN ILTIZAM BERIKRAR DAN BERJANJI AKAN MENUMPUKAN SELURUH TENAGA DAN USAHA KAMI UNTUK

  • Berusaha dengan sedaya upaya untuk memberikan perkhidmatan pendidikan yang memuaskan kepada anak didik kami.

  • Memberikan perkhidmatan dan layanan mesra kepada setiap tetamu yang berurusan dengan kami.

  • Memberikan maklumat kepada pelanggan dalam masa satu minggu untuk diselesaikan.

  • Dalam kes-kes disiplin dan pembelajaran yang serius, kami akan menghubungi ibu bapa dalam tempoh tidak lebih 3 hari.

  • Semua aduan akan diberikan perhatian segera dalam tempoh satu minggu atau sebelum tarikh yang ditetapkan.

  • Memberi perhatian dan tindakan segeraterhadap kes kemalangan dan sakit pening.

  • Mengamalkan tatacara kawalan disiplin yang sesuai dan adil untuk semua murid.

  • Bersedia dan mengaturkan perbincangan dengan ibu bapa mengenai kemajuan pendidikan anak mereka sekurang-kurangnya sekali setahun.

  • Sentiasa menerima cadangan dan pandangan yang positifuntuk mempertingkatkan mutu perkhidmatan dan pendidikan di sekolah ini.

No comments:

Post a Comment

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template