PIAGAM PELANGGAN
KAMI WARGA PENDIDIK SEKOLAH KEBANGSAAN PALONG 8 (F) DENGAN PENUH TEKAD DAN ILTIZAM BERIKRAR DAN BERJANJI AKAN MENUMPUKAN SELURUH TENAGA DAN USAHA KAMI UNTUK
Berusaha dengan sedaya upaya untuk memberikan perkhidmatan pendidikan yang memuaskan kepada anak didik kami.
Memberikan perkhidmatan dan layanan mesra kepada setiap tetamu yang berurusan dengan kami.
Memberikan maklumat kepada pelanggan dalam masa satu minggu untuk diselesaikan.
Dalam kes-kes disiplin dan pembelajaran yang serius, kami akan menghubungi ibu bapa dalam tempoh tidak lebih 3 hari.
Semua aduan akan diberikan perhatian segera dalam tempoh satu minggu atau sebelum tarikh yang ditetapkan.
Memberi perhatian dan tindakan segeraterhadap kes kemalangan dan sakit pening.
Mengamalkan tatacara kawalan disiplin yang sesuai dan adil untuk semua murid.
Bersedia dan mengaturkan perbincangan dengan ibu bapa mengenai kemajuan pendidikan anak mereka sekurang-kurangnya sekali setahun.
Sentiasa menerima cadangan dan pandangan yang positifuntuk mempertingkatkan mutu perkhidmatan dan pendidikan di sekolah ini.
No comments:
Post a Comment